Glad alla ♥ dag

Godmorgon!

Vi kom hem runt elva halv tolv igår och då orkade vi aldrig sätta på datan.. Runt fem drog vi ut och träffade Viktor så tog vi tåget till Söder och var där ett tag, Sarah var på värsta humöret och typ skrek och allting, haha hon är helt galen :o! Sen åkte vi till Trångsund för vi skulle möta upp alla, Mötte Marcus, Adam, Carl, Clarence, Ville & Martin och var med dom hela kvällen!
Vad vi gjorde you will never know =D

När jag och Sarah kom hem satte vi på en film och somnade nästan på direkten, var helt slut! Ska snart äta frukost och sen ska vi träffa våra homies igen haha, Vet inte vad vi ska göra. Ska hem till Carl i alla fall! Och idag är det ju alla hjärtans dag, Hihi ♥ Här kommer massa bilder från igår, Enjoy!


Bjuder -.- ..


Jag Sarah & Viktor på tåget


Love you!


Viktor tog av min jacka.. =(



'
Sarah Adam & Jag ♥











Jag & Carl driver haha! =D


Kommentarer
Postat av: sarah

Vinn en mobil i min blogg ;) !

2010-02-14 @ 12:21:26
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: Alicia

Fin fin blogg! Och bra är den oxå!



Stor kram på alla hjärtans dag, hare bra! :)

2010-02-14 @ 12:59:52
URL: http://aliciahz.blogg.se/
Postat av: amanda

aw va söt du är på bilder :)<3

2010-02-14 @ 13:49:58
Postat av: Anonym

glad alla hjärtansdag :) gud, vad fin din design/header blev söta unge, puss & i love your blooooooogg :)

2010-02-14 @ 14:44:05
Postat av: Anonym

vart har sarah köpt sin kofta? <3

2010-02-15 @ 20:13:38
Postat av: THERESE

VART HAR DU KÖPT TRÖJAN DU HAR PÅ BILDERNA ? :D <3

I <3 YOUR BLOGG

2010-02-16 @ 00:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0