Veckan är seg, men jag lever.

Hej sötnosar!

Idag efter skolan åkte jag och Sarah in till stan och fikade lite. Vi skulle träffat Marcus och Linus men dom hann inte komma från södetälje så det får bli nästa vecka istället. Så vi gick runt och kollade i affärer och lite sånt istället, mysigt! Efter det tog vi pendeln hem till Sarah, träffade Filip på tåget. Har aldrig träffat han förut så det var kul hehe.

Och nu kom vi nyss in från en ''kvällspromenad'' jag fick panik när vi hade suttit inne ett tag så jag tvingade med Sarah ut och tillslut gick det. Snart ska vi sätta på en film och äta pepparkakor och dricka julmust, äkta julkänsla haha.

Vi hörs imorgon helt enkelt! Ha en bra kväll.♥


Mina och Sarahs händer på bilden från när vi fotades. Fin bild va? :)

Kommentarer
Postat av: Maja

aa jätte fin! men e ni bästavänner nu? igen

2010-12-15 @ 09:59:58
Postat av: M I K A ♥

jätte fin bild!

2010-12-15 @ 11:09:23
URL: http://mikatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

bor du i närheten av södertälje?:D

2010-12-15 @ 12:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0