Enligt mig!

Studion allt blev verkligen annorlunda när jag fick börja sjunga där. Om jag inte hade gjort det så hade jag nog inte haft ett bra ställe att spela in mina covers på och då hade ni inte fått höra. Tycker det är så kul att lägga in nya covers och när man får så många posetiva kommentarer, blir så glad och det värmer jätte mycket! Hiss för det! :)

Jeans som som har låg midja, snygg rumpa, och jätte tajt stuprör. Helt klart det bästa och skönaste klädesplagget som finns, man känner sig snygg om man har snygga jeans på sig! Någon som håller med mig?

Svarta höga stövlar då tänker jag på såna som är ända upp till knäna. Så sjukt snyggt. Om man har ett par tråkiga byxor på sig så klär det lixom upp en, sen en snygg jacka till! Själv har jag inga såna men ska köpa det i veckan.. I need it!



Alla bilder tagna från google.



Vintern. Det är så hemskt! Jag kan inte gå ut 10 minuter utan att frysa ihjäl hur mycket kläder jag än har på mig. När det är så kallt som det nu är finns det knappast heller roliga saker att hitta på. Inte ute i alla fall. Och det är så kallt så man inte ens kan smsa när man går påväg hem. Inte ens hålla mobilen och snacka i telefon för det blir så kallt... näe diss på vintern. Jag hatar vintern, den förstör mitt liv och man blir sur!

Löshår. Jag saknar mitt hår så sjukt mycket, mitt långa gamla hår.. kommer ihåg när jag ville ha löshår förut men nu är det bara en sak jag ångrar. Det är jobbigt, det skaver, kan synas ibland, det känns och man kan inte springa utan att det sätter sig löst. Visst skulle jag kunna gå med mitt korta hår men själv tycker jag inte jag passar i det och vill ha långt hår. Får väl lida ett bra tag till... för mitt hår växer lika sakta som en snigel går. Eller kanske 1 centimeter på 8 månader. Skojar inte. Men hoppas i alla fall att det har blivit längre till sommaren för orkar inte ha det såhär. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska skita i löshåret och våga gå utan! :)

2010-12-15 @ 21:01:18
Postat av: Paulina

löshår kan vara jobbigt, men man vänjer sig efter ett tag :)

2010-12-16 @ 16:21:28
URL: http://enpaulina.blogg.se/
Postat av: :D

ha bulle tofs eller vad man säger eller gå utan , vet hur det är och det är jobbigt med löshår :/

2010-12-16 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0