Tidsinställt! /läs om du orkar

STEG 1
Namn:  Marilyn Sandberg
Födelseplats: Söder sjukhuset
Bor: Trångsund
Ögonfärg: Gröna och lite bruna
Hårfärg: Mörkbrun
Skostorlek: 37 men kan ha vissa 38.
Civilstatus: Singel och sökande HAHAHA
Höger eller vänsterhänt: Höger.


STEG 2
Skor som du bar idag:
Sheepards
Dina svagheter: Försover mig varje morgon
Rädsla: Fullgubbar skrämmer mig.

STEG 3
Första tanke när du vaknar:
Hur många sms har jag fått?
När somnar du: Runt 12 tiden på vardagar och helgen 2-3
STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola.
McDonalds eller Frasses: Vad är frasses? Donken
Vans eller Converse: Converse.
Lipton Ice Tea eller Nestea: Hatar te
Choklad eller vaniljglass: Vaniljglass

STEG 5
Svär du?
Svär faktiskt typ aldrig.
Sjunger du? Jag älskar att sjunga
Duschar du varje dag? Håret varannan
Röker du? Kan jag inte påstå
Gillar du skolan? Skolan dödar mig
Har du bra självförtroende? När jag tycker jag är snygg & har en bra dag. Ja
Kommer du överens med dina föräldrar? NEJ!


STEG 6

Har du under den senaste månaden…
Druckit alkohol? Ja
Rökt? Ja
Shoppat: Yes!
Ätit en hel ask müsli? Men nej
Ätit sushi? Faktiskt igår första gången
Stått på scen? Nope
Skejtat: Haha ... fast nej
Bakat? Jaa
Stulit: Nejdu
Kysst någon? Ja
Kramat någon? Varje dag!
Haft sex? Nej

STEG 7
Har du någonsin…
Svimmat? Nope
Blivit kallad hora? Ja.
Blivit nerslagen? Nej.
Busringt någon? AHHAHA ja
Gjort något som du ångrade? Riktigt mycket
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Yesbox
Kastat en sten på nån ruta? Jaa

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Tänker inte så långt fram
Vad vill du bli när du blir gammal? Rik & känd, världens bästa kille, fint hus och söta barn.
STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
1 eller 2.
Antal CD-skivor du äger? lyssnar aldrig på cd skivor?
Antal piercings? Fyra
Antal tatueringar? Nooolll
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Aldrig?

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Åka till italien och portugal med sarah, bada, bli en pepparkaka, äta glass, leva livet, mm.
Vad ska du göra i vinter? Haha inget speciellt, vintern suger
När tar du studenten? Orakr inte räkna
Vad gör du efter gymnasiet? Det vet man aldrig
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Tror det iaf
Vad händer till helgen? nyyår
Vad vill du helst göra just nu? Åka och se när sarah piercar sig, äta godis behöver jag nu.

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Näe inte nu tack
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ANSIKTET.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Sarah Carlsten
Vem är den perversaste person du känner? Christian Jigling
Hur många gånger har du varit utomlands? Många gånger
Vilket land är bäst? Sverige <3 Även fast vi har världens kallaste KLIMAT :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0