Skönhetssömn

Hoppas ni blev nöjda med svaren på frågestunden! Var faktiskt ganska jobbigt att svara på alla haha..:)

Har snackat med en person i telefon typ hela kvällen och så har jag försökt plugga och bara tagit det allmänt lugnt helt enkelt, riktigt skönt!
Har inte så mycket mer att säga förutom att jag ska lägga mig i sängen efter det här inlägget. Behöver ta igen min sömn inatt eftersom att jag inte sov någonting igårnatt! Så vi hörs imorgon helt enkelt nu ska jag sova gott. Godnatt♥

Bjuder på några bilder på mig & Melina från idag!







Kommentarer
Postat av: Lina

gud vad fin du e!! <3 undrar hur hårfärgspaketet ser ut tycker din hårfärg e asfin men har du någon bild på hårfärgspaket elr vad man säger haha :) <3

2010-12-06 @ 23:21:36
Postat av: Nicole

varför ställer du alltid upp på bilder med alla andra men inte med mig :'((((((

2010-12-06 @ 23:23:12
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se
Postat av: hhafsa(aa*

Hej!<3



haar följt dej ett tag nu och tycker att Du har den bästa bloggen jag läst :)



jag började blogga för ett tag sedan men jag kan inte allas namn :)



min syrra gjorde så att jag började blogga (och självklart visste jag inget om det<3) och sedan ser jag frågestunden om SARAH TJULANDER? och jag tycker att alla omogna som frågar (jag menar seriöst) FÖR ATT OM DU BRÅKAR MED DIN BÄSTA VÄN OCH DET ÄR STORT? skulle du då berätta vad som har hänt för dina bloggläsare asså dem som följer en och sådant DEm känner knappt dej föutom att SKRIVA I ******* BLOGGEN ?



men aja (alla har sitt sätt att leva:O



dessutom HAR du fräckt förnamn ?

är du halvengelsk och pluss kolla in min blogg :)



det var KANSKE lite långt men det så jag tycker :)

PÖSSSS

/hhafsa **



2010-12-07 @ 16:37:54
URL: http://hhafsamuhamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0