sarah är svårväckt, ellerrr?

Gooodmorgon blöggen! Sovit gott? Det har jag. Men det har vart en väldigt ansträngande morgon för min del, det började med att jag vakna vid halvtolv, helt vettskrämd och kände att jag ''hade sovit bort hela dagen'' så ser jag sarah ligga och snoka i sin säng, försökte göra allt för att väcka kvinnan, allt från att ha hög musik,  sjunga julsånger , ta kort på henne med blixt och hoppa på hennes fötter, ingenting funka så jag bestämde mig nästan för att hämta en atom från kina men det behövdes inte. Till slut vaknade hon halvtvå.... SUCK :)

Vi gick upp så hade hennes pappa kommit med sushi, det var inte såå goott. Inte våran smak på mat såå att säga. Nu börjar det bli lite bråttom vi måste hoppa in i duschen och fixa oss och ringa några samtal. Vid 5 ska vi möta Linus för att få en sak! shysst kille :) PUUUSS stay strong


bild från igår. helt oredigerad på ljuset, det gillar vi..... not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0