JULLOV!

Hej på er! Hur är det med er idag? Med mig är det toppen. Det är lov och man behöver inte tänka på skolan på 3 veckor, hur mer underbart kan det bli!? Fast kommer ändå sakna min klass lite haha. :) Idag har det verkligen inte varit en jobbig dag, började med hemkunskap och då gjorde vi pepparkakshus. Ganska kul faktiskt! Vi delades in i olika grupper och sådära haha och vårat blev fett gulligt hahaha... Efter det fick vi våra betyg och sådära sen slutade vi. Jag är verkligen besviken på mina betyg, jag som hade satsat så högt. I januari ska jag bara tänka på skolan och inget annat.. Aja ska inte tänka på skolan nu iaf för det är ju LOV!

Här får ni några bilder från idag, på hemkunskapen..


Vi är fullt koncentrerade.


Kasper ville visa sina mjöliga händer...


Sarah & Jag


Sarah & Jag igen!


Sarah är söt :)


Alla är pigga och glada! Hehe.. ;)


Vårat mästervärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0