JUL!

Kan ju börja med att säga god jul till alla! Hoppas ni har haft en bra jul för det har jag.♥

Har fått massa fina saker, pengar presentkort osv. Orkar inte säga allt. Firade hemma med familjen sen senare mot kvällen drog jag till Sarah. Vi måste ju också få fira jul tillsammans hehe. Så nu är jag här! Tomas sitter och kollar på mig när jag skriver så ska nog sluta nu eftersom att jag hatar att blogga när folk kollar haha... Vi ska snart sätta på en film och gotta oss lite. Den här helgen kommer bli bra känner jag på mig! Fyller ju år på söndag också, glöm inte det ;)

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon, för kommer nog inte skriva mer ikväll. På lovet och sådära har jag inte så mycket tid och statistken har ändå sjunkit ner till botten för att jag har satt lösen så det är väl egentligen ändå ingen idé, aja... Puss!


Sarah, Adam och jag förra vintern. Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0