Jackor?

Förlåt att jag varit lite seg på att uppdatera idag.. Eller väldigt seg kanske jag ska säga. Men jag har bara tagit det lugnt, vart så trött och helt enkelt inte orkat. Passade på att göra massa nödvändiga saker och så när jag väl hade tid! Men nu har jag tid att blogga osv... Skönt!

Imorgon eller i veckan ska jag nog köpa en ny jacka. Hittar ingen north face någonstans så det blir någon annan. Funderar på en kort canada goose eller en svart tunn fjällräven. Även om jag redan användt den ganska mycket och så, men det var ju inte min. Och canadan kommer jag bara använda två månader eller något.. Jag vet inte.

Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Anonym

du kmr fan frysa ihjäl i fjällisen! ta en canada goose ist i sånna fall :)

2010-12-04 @ 22:58:14
Postat av: steffi

om du ville ha en thenorthface jacka. så vet jag att de finns på stadium, på barn avdelningen (haha men de passar om man tar M,L). fast den brukar inte finnas framme, utan i lagret elr på nätet :)

2010-12-05 @ 21:32:13
Postat av: steffi

alltså den jackan är svart och lång, och jättevarm :D annars tycker jag du ska ta canada

2010-12-05 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0