It's going down...

Märker redan att många besökare förloras pga av det här dumma lösenordet!!! ångest. Men tänker verkligen inte ta bort det heller för mina föräldrar får som sagt inte läsa :) Hehe.

Vad har jag gjort den här kvällen då?

Ingenting speciellt. Snackat i telefon, duschat, nördat facebook och lite sådära. Tråkig måndag helt enkelt, måndagar suger alltid. Imorgon är det ju också nästsista ''skoldagen'' innan lovet börjar. Känns hur bra som helst eftersom att det här lovet kommer bli grymt! Känner det på mig.. Och så är jag också så jävla skoltrött så det finns inte!

Jaja ska ta och lägga mig i min varma sköna säng och somna nu. Underbart! Godnatt.♥



Kommentarer
Postat av: Dani

Men ha lösenordet i någon månad eller mer och ta bort det sen. Dina f kommer märka att det inte går att gå in så de kommer kanske sluta då? :)

2010-12-21 @ 09:55:12
Postat av: sofia

varför träffar du inte hon nicole eller angelica längre? ;)

2010-12-21 @ 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0