im not ready to make nice, not ready to back down

Just nu är jag djupt deprimerad för min statistik sjunker till botten. Typ som när titanic stog upp i vattnet sen så åkte hela skeppet ner... Haha :(

Skolan idag var onödig, som alla sista dagar innan lov är. Jag sov till nio kom till skolan tio för orkade inte stressa.. Blev försenad men det är väl ingen nyhet? Så japp. Var inte med på idrotten heller, vi gick och åt istället. Sen hade vi livskunskap och vi kollade på massa bilder från när klassen var på utö och bilder från sexan och sjuan, det var kul.. men hjälp vad jag såg ut. När vi hade slutat drog jag och Sarah ner till centrum en snabbis. Där mötte vi Jonte, Emelie och Linda, trevligttrevligt.

Sen drog vi hem och nu är jag ensam hemma. Skönt! Om ungefär en timme ska jag till min storasyster ett litet tag, få mina julklappar och presenter i förskott osv.. Hon ville att jag skulle hälsa på eftersom att det var så längesen. :)

En bild på mig och Sarah från idag och sen en halvt mobbad bild på mig från igår.. Fan vad blek jag börjar bli. Kanske måste ta och sola ikväll! Cancerboxen... here we go.


Jämför våra ögonfärger. Gröna & blåa! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0