Egoboost

Godmorgon! Hur var eran kväll igår..? Min vår va grym! Kan tyvärr inte berätta så detaljerat men vi drog till Solna i alla fall och där var det riktigt trevligt. Somnade på dirr när vi kom hem och vaknade konstigt nog vid halvtio. På helger är jag alltid morgonpigg men på vardagarna skulle jag kunna sova hur länge som helst, weird.

När Sarah vaknar så ska vi ner och äta frukost.. Är jätte hungrig! Har inte ätit sen sex tiden igår kväll skulle jag tro.. Och sen har jag bestämt att vi ska ut och hoppa i snön. Det där som alla snackar om på facebook.. Jag hade ''om 70 stycken gillar detta så hoppar jag i snön med bara underkläder'' Och så var det 100 stycken som gillade, så det är väl bara att köra antar jag..

Och juste! En person som skulle få en länkning som gissade rätt vem som skulle sova här är: http://typoliivii.blogg.se/ Fanns andra som också hade rätt men jag valde ut en ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0