Det kallas äkta vänskap

Det finns inte alla som har en så underbar vän, en vän som man kan berätta allt för, exakt allt. Vara sig själv med till 100 %, en vän man vet alltid finns där, som tar dig före allt och alla, som älskar dig mest av allt på den här jorden och verkligen menar det, som aldrig kommer lämna dig, som man vet att man kan lita på, som man vet inte går och tjallar till andra på 1 dag. Som jag verkligen älskar över hela mitt hjärta jag säger inte bara '' jag älskar dig'' för att, utan när jag säger att Jag älskar dig då menar jag verkligen det. När jag säger att du är det bästa som hänt i mitt liv och det finaste och värdefullaste jag har så menar jag det. Finns ingen annan jag kan kalla bästavän som verkligen är min bästavän.. på riktigt.  Det är du och ingen annan. Det ska vara vi två tills döden skiljer oss åt, om inte längre. Du kom in i mitt liv för 7 år sen och är så glad att det fortfarande är vi. Med handen på hjärtat, utan dig är jag inte hel.. det har jag märkt. Du är allt jag behöver för att klara mig., du lyser upp mitt liv Sarah Carlsten


En video jag gjorde till dig sommaren 2009. När vi precis hade bråkat. Orden stämmer fortfarande. Älskar dig föralltid.

Kommentarer
Postat av: SHMS

NAAAAAAW :D Va söt du är marilyn, älskar dig med! <3



(glöm inte att kolla vad jag skrev i mejlrutan!!) :')

2010-12-16 @ 23:16:09
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

men människa bestäm dig? -.-

2010-12-17 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0