Dålig på rubriker

Idag i skolan har jag vart ganska sur för har fått veta betygen i vissa ämnen, och är faktiskt riktigt sur på min engelska lärare, åÅÅHHHH. När vi hade slutat drog i alla fall jag och Sarah till söder, lallade runt lite i snöstormen sen mötte vi Daniel för att få lite grejer. Japp. Det var så kallt ute så jag och Sarah drog till henne sen och fixade lite sen tog vi pendeln till trångsund för att vi skulle träffa Robin ett tag. Tåget var försenat en halvtimme, suug på sl.

Runt åtta drog alla hem, skulle äta. Så är hemma nu, sitter och drogar Grenade. Den är så j*vla bra! Bruno Mars är grym ju. Aja har inte så mycket mer att säga, vi hörs!


Haha kan ni se någon skillnad? Oh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0