Blev ingen studio idag...

ja rubriken säger ju allt.. Jesper var sjuk idag så vi kunde inte sjunga, jag som var så taggad på att åka dit. Fyfan vad tråkigt när jag fick det smset att det inte blev av idag!

Menmen.. Jag mötte Nicole i centralen i alla fall och vi försökte hitta på någonting även fast det inte fanns så mycket att göra om man säger så. Så vi gick till gallerian och fikade och snackade lite sen åkte vi till farsta ett tag sen hem till henne!

Sitter nu och kollar på idolfinalen och tjockar oss som vanligt.. haha! Vi hejar självklart på Minnah. Hörde nyss vinnarlåten, hon är så sjukt duktig! Aja här kommer några sexiga bilder på oss två just nu.



Kommentarer
Postat av: ForeverFashionGirl ^^ ♥

hej kan du fixa en design åt mig? :)

2010-12-10 @ 21:30:44
URL: http://foreverfashiongirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0