ameeeeh gå & värp ett ägg....

Lägg av att skriva massa kommentarer som ''äckelfjortisar, alkisar osv'' är jag den första ni ser här i världen som lägger upp såna bilder eller!?! säger absolut inte till alla men dom som kommenterar. Det är skitjobbigt att få det direkt, för jag fattar inte grejen. Visst jag kan hålla med om att jag aldrig lagt in såna bilder förut osv typ, men mina föräldrar har läst min blogg tror ni jag kan det då? Nej. Och ni ska inte säga ngt för dom flesta av er känner inte ens mig och ni kan inte veta om mitt liv egentligen. Jag kanske ljuger helt i bloggen om vad jag gör? Nej inte riktigt, jag brukar faktiskt inte ljuga men ni verkar ta det som att jag är den där lilla gulliga tjejen som sitter hemma och kollar på harry potter varje dag? Och sen helt plötsligt så fort jag bara lägger ut en bild blir det värsta kalabaliken. Man ba wooooooohohow. Och sen det där med att jag är töntig osv. Visst tyck det men jag tycker fan heller och vet att jag inte är ett dugg cool för att jag lägger upp såna bilder, eller typ om jag skulle lägga upp en bild när jag håller i en cigg NEJ JAG VET att det inte är ''coooolt'' som vissa av er säger. Rättare sagt ganska töntigt. Det är inte för uppmärksamhet eller någonting, jag gillar bilderna och jag lägger upp vad jag vill här på min blogg. Att man dricker någon gång ibland behöver inte heller menas att man är en alkis eller blir svinfull så att man knappast kan stå. Det kan vara för att det är socialt och kanske smakar gott. Inte så mycket mer med det. Skrev det här för jag orkar inte med massa kommentarer om samma saker om och om igen. Deal with it. Fan känner mig fett cool nu hihi :) PoK



Kommentarer
Postat av: jennifer

vart har du köpt din den där rosa tröjan?:) var det länge sen?

2010-12-20 @ 22:21:02
URL: http://jenniferbrowne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0