1900

Hej pluttisar! Förlåt att jag inte bloggade igårkväll, men hade verkligen inte någon ork eller lust alls att blogga, fasnade vid facebook istället, som vanligt. Var med Ida igår i alla fall, det var trevligt! Sov typ ingenting inatt, somna typ klockan kvart över två eftersom att en viss Chrille höll mig vaken halva natten.. Så det blev fyra timmars sömn för mig, orkade knappast jobba på någon lektion idag. Lyckat Marilyn!

Vaknade i alla fall i tid och mötte Melina i skolan och åt frukost med henne. Sen runt tio drog vi till stan för jag skulle göra en sak, kan tyvärr inte skriva det här eftersom att min mamma läser min blogg. Men nöjd blev jag! Det var väl det.. sen åkte vi tillbaka till skolan och hade bara vanliga tråkiga lektioner. Är hemma nu och ska plugga lite.. Har två prov i veckan plus två läxförhör och en läxa. Döda mig.

Ska bara äta sen kommer svaren på frågestunden upp, så håll utkik!♥


Saknar mitt hår!... :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej älskar din blogg! En gång när jag såg dej va du med någon och ni typ kollade fett snett när jag gick förbi. Hahah trodde du skulle vara gullig och snäll vilket du säkert är! men aaaaja kolla inte snett? varför ska du göra det för :p

2010-12-06 @ 19:20:29
Postat av: olivia

vad har hänt mellan dig och sarah?

pratar ni aldrig med varan på skolan?

2010-12-06 @ 19:29:24
Postat av: ellenroman ♥

Hur mår du idag ? :)

2010-12-06 @ 21:28:43
URL: http://ellenroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0