Panik!

Kom på att vi har skolfoto imorgon! Imorgon vid kvart över ett sitter man där igen och ska fotas, tycker det är lika läskigt varje gång.. :D 

Vet aldrig vad jag ska göra på fotot.. Ska jag le med tänderna? Aldrig blir bara fel. Le jätte glatt? Eller bara va normal? Nej jag vet inte. Några av dom förra åren har jag råkat blunda oxå, man ba "yeah nu kommer bilden finnas här föralltid och jag kan inte göra något åt saken!" Sen kommer det ju till  hur man ska se ut, vad ska jag ha för kläder? Hur ska mitt hår vara? Mitt smink... Lite överdrivet kanske.. Nej inte alls. Man vill ju se bra ut! ;) 


Suddig & dålig bild.
Det där var förra årets skolfoto, tycker faktiskt dom flesta har förändrats ganska mycket, även jag. Hittar ni mig? Mellanraden längst till höger.. Hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0