Mina dagar lite.. kortfattat.. :)

I onsdags drog ju jag och min klass till utö som sagt. Det var faktiskt ganska så mysigt att bara vara en hel dag med klassen lixom! När vi kom dit cyklade vi först 10 km till en skitfin plats sen 10 km tillbaka, tror inte jag har vart så trött på länge.. Sen fick vi våra rum och sen åt vi tacos och jag, Sarah, Josefine, Viktoria, Rebecca och Tiwa var hela kvällen och hade skitkul!

I torsdags vaknade vi halvåtta och åt frukost som grabbarna hade fixat och sen gick vi en tråkig sak när man skulle svara på frågor.. Orkar inte berätta allt i detaljer men vi drog hem med halv tre båten och då ösregnade det som att vi var i en dusch så det var väl lika bra.. Jag & sarah kom hem till henne runt fyra fem tiden. Fixade oss och så drog vi till nrj, som var på grönalund. Men ska jag vara ärlig - det sög. Skittråkigt, vädret var inte ens bra. Så vi stack ganska tidigt..

Vaknade idag och började halv nio så jag och Sarah var lyckliga över att vi typ fick en halvtimmes sovmorgon.. Men det var lugnt i skolan idag slutade halv två. Då drog jag och Sarah till stan och mötte min mamma en snabbis och fick pengar sen pallade vi inte vara i stan så vi drog till farsta och jag köpte ett par nya vita converse eftersom att mina gamla var helt förstörda, sen ett par byxor sen drog vi hem... Sover hemma nu för första gången på länge! Nu börjar inlägget bli riktigt långt och det svider i mina fingrar så här får ni en bildbomb som vi längtat efter! Enjoy♥

Tänk inte på mina kläder eller hur jag ser ut jag var trotsallt ute mitt i ingenstans... ;-)








Mitt & Sarahs rum, tro det eller ej. Vi sov helt underbart i sängarna!









Mer kommer sen! Jag orkar verkligen inte nu tar sån tid.. Det där var bara hälften hehe, Puss!

Kommentarer
Postat av: Robynn

Köpte du converse med tunn sula? I skinn? Hihi älskar din blogg Marilyn! =)

2010-08-28 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0