Hemma igen!

Oj oj oj det var längesen... Känner ingen speciell blogglust. Landade runt fem tiden idag och jag har väl inte så mycket att säga mer än att jag har badat och solat skit mycket och massa annat, vart jätte härligt!

Men det är så skönt att vara hemma, sitter nu med världens bästa Sarah brevid mig och idag när hon kom till mig kollade vi på varandra i minst 20 minuter utan att säga ett ord... Haha var nästan en månad sen vi sågs! Sen snackade vi om massa saker som ni verkligen aldrig kommer få reda på. Fixade oss drog ut och träffade Rasmus, Chrippa, Tim, Johan, Robin, Jakob, Oskar, Josefine och fler. Sen köpte vi lite gott och drog hem! Hon sover här ikväll och jag bloggar nog inte mer idag för ska ägna all min tid åt henne :) Har bilder från portugal på mobilen när jag fixat en sladd får ni dom, här är några bilder från ikväll iaf.. Hörs imorgon eller nått. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0