Haha sorry...

Känns som jag alltid säger sorry och har massa bortförklaringar till att jag inte har bloggat, men nu är faktiskt anledningen att jag bara inte orkat. Jag & Sarah kom hem till henne runt nio tio tiden igår och orkade inte sätta på datan, satt och sjöng singstar halva natten typ.. Haha våran nya grej! Kanske inte så smart att sitta och sjunga till klockan ett när vi har skola nästa dag, men det gick bra bara att vi var överdrivet trötta när vi vaknade vid klockan sex så vi tillochmed försov oss till sju. Aja nödvändigt för er att veta :)

Idag har bara dagen känns äckligt lång. Vi slutade fyra och ja.. inget speciellt har hänt. Jag sover ensam nu för första gången på en vecka utan Sarah! Känns tyst och tomt så sitter och lyssnar på den här låten! Älskar den♥

Några bilder jag & Sarah tog igårkväll kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0