:) !



Ge mig en chans och jag ska ge dig allt jag har
Du vet vem du är du stavas underbar
Du är den finaste som finns som vandrat på vår jord
Jag kommer aldrig släppa taget för jag håller mitt ord
Det ska va du och jag vi ska vandra hand i hand
Igenom eld skog och vatten ska vi finnas för varann

Jag ska skrika dit namn över hela atlanten
När vi två blev ett glömmer aldrig den natten
Du är så underbar du förtjänar mkt mer
Jag älskar dig baby, hoppas dagarna kommer bli fler
Du är så himla fin, underbar och vacker
Jag behöver inte leta för jag har funnit den skatten
Om jag fick bestämma skulle vi dela liv föralltid
Du byggde upp en man från en pojke utan framtid

Jag älskar dig baby skulle göra allt för dig
Prinsen i mitt liv du betyder allt för mig
Du är den finaste som finns du är så undebar
Prinsen i mitt liv det ska va du och jag
Du och jag mot hela världen ja sagan ska bli sann
Jag kan se oss framför mig när vi håller hand i hand


Kommentarer
Postat av: S O F I A ♥

Maila mig om du fortfarande vill ha en design, och hör av dig om du inte vill så jag vet:)

puss

2010-08-26 @ 22:54:03
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0