Dålig på rubriker.

Hej älskade bloggläsare! Skolan idag rullade väl på som vanligt. Hade skolfoto idag som sagt och när vi fotades kändes det verkligen inte bra, blev jätte dålig på bilderna kändes det som! Aja det är väl bara att leva med.. :( 

Inte så mycket mer att säga om skolan, när vi slutade tog jag & Sarah moppen och mötte Rebecca vi drog och handlade lite gott sen hem till Robin och var där.  Sen skulle han på träning så vi drog vidare och påvägen hem så träffade vi en kille som heter Philip, haha skitsnäll va han så vi följde honom hela vägen hem :D 
Men nu ska jag äta, är så hungrig så jag knappast orkar blogga men slängde in ett inlägg för er lite snabbt innan, känner att min uppdatering inte vart den bästa haha.. skriver efter jag ätit!

3 bilder på mig & Melina från idag♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

2010-08-31 @ 20:57:58
URL: http://baarajenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0