Sorry

Har typ inte haft tid alls att uppdatera idag, menmen! Jag & sarah ''sov ut'' lite idag, hade sovmorgon till nio. Härligt! Vi har typ temadagar i skolan, skit tråkigt. Men vi slutar två nästan hela veckan så de e nice =) När vi had slutat drog jag & sarah ner till centrum och handlade lite. Sen så snackade vi ett tag med Calle och Felix! Längesen känns det som.. hehe sen tog vi bussen till farsta och kollade lite och sen så till trångsund igen, låter som att alla våra dagar ser ut så? Men det är såååå fint väder och bara skönt att va ute, visst?... Senare på kvällen drog jag till Ida och vi drog och kollade på en träning! Nu är jag hemma och ska chilla galet, slut efter den här dagen..


Hahaha.. Bild på mig från igår


Kommentarer
Postat av: sarah

Japp det kan jag baby :d

2010-04-26 @ 21:14:56
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: Felicia

fett fin blogg (:<3

2010-04-28 @ 18:23:14
URL: http://ddampp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0