Nice

Hej sötnosar! Runt två tiden drog jag och mötte Victor & Sarah i stuvsta, vi gick till en pizzeria och käka lite och sen tog vi bussen till Sarah. Kollade lite mtv, åt godis och jag och Sarah fixa oss lite. Sen drog vi till victors träning och kollade på den, måste bara säga att människorna där verkar inte ha någon tv hemma?.... Glodde som jag vet inte vad. Ehm, sen stack jag och Sarah till bussen och vi kollade fel busstabell så bussen hade redan gått så vi gick från stuvsta till huddinge (!?) Bra motion dära ;) Yeah, och sen tog jag bussen hem och mötte Sarah c och lisa en snabbis i centrum. När jag kom hem märkte jag att jag hade haft plattången på hela dagen och glömt stänga av den, lyckat.. Aja, viktigt för er att veta. Här får ni en bild från idag! Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg :D

2010-04-06 @ 20:46:45
URL: http://hannaochvendela.blogg.se/
Postat av: Anonym

bor du i villa eller lägenhet? har alltid undrat

2010-04-06 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0