Låten säger allt.

 

Jag ryser när jag hör ditt namn det bara e så.
Glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så.
Baby lyssna jag vill vara din de bara e så.
Du och jag har varit vänner ganska länge nu och jag
tror jag börjar inse vad jag känner nu
vill va mer än din vän, vill vara din prinsessa
ska göra allt jag nånsin kan för att göra dig till min

Vill va hon du kan ringa när saker är skit
Jag vill att du ska vara killen jag vaknar upp brevid
För att varje gång jag är med dig så blir jag varm
Det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand
Och aldrig släppa taget, ba få vara i din närhet
Kyssa dig på munnen och ba ge dig all min kärlek
Marilyn hjärta.. Jag bara önskar det
Skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det

Jag ligger sömnlös på nätterna och bara tänker på dig
Oavsett hur långt tid det tar jag kommer vänta på dig
För det är det värt, jag kan svära på allt
Jag har aldrig kännt såhär förut
För när jag ser dig vill jag va med dig det bara e så

Det som var en gång var du & jag, än nu idag i ett
tomt kapitel i en saga som inte slutade så bra
För när jag lutar mig tillbaka ser jag bilder på oss
Men efter kvällarna så försvinner dom bort
Vill inte sakna dig och det vi haft men bara tanken
på ditt leende.

Shit, det här är svårt jag gillar dig bara mer för
varje dag som går, ärligt jag vet inte vad jag ska
ta mig till jag önskar bara att vi kan åka dit
till ett paradis där bara vi skiter i allt och alla
Jag ska kämpa för det här för du är den jag vill ha
Och jag vet att det kan bli bra, det bara e så..


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag med :D <333

2010-04-26 @ 21:36:34
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: sarah

dsamma älsk :D , men vi hittar på ngt kul, stan lr ngt! puss :D

2010-04-26 @ 21:47:04
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är din tröja ifrån ? :)

2010-04-28 @ 22:14:22
URL: http://tjenabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0