Kortfattat om min dag

Hej sötnosar!

Runt tre tiden när jag äntligen var klar drog jag till Lollo och var där ett tag. Sen gick vi och mötte upp kim och så drog vi tre till centralen och gick runt där lite, kollade i lite affärer och så...
Sen vidare till östermalms torg och satte oss på donken, sen så tog vi tuben till farsta och väntade där på våran buss. Väldigt kortfattat men orkar inte förklara i ''detaljer'' =)

Nu är jag iaf hemma och ska snart käka. Får se om jag sover hemma idag eller hos min syster..

Inga bilder idag heller men min kamera funkar inte. Sorry


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer den där koftan ifrån och hur mycke kosta den?:o har frågat förut men du svara aldrig :s:( , din blogg e asbra btw!

2010-04-17 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0