Jag vet allt om...

jag vet allt om ...


Vad har hon för hårfärg just nu? Brunt
Färgat håret? Ja det har hon  
Vilka färger har hon haft? Ljus blont, mellanbrunt & mörkbrunt
Vad brukar hon använda för smink? Solpuder och mascara
Vad är erat första minne? När vi lekte pepparkakskull på skolgården, haha
Var bor hon? Ågesta
Är du avunsjuk på henne? Nej vi är exakt lika ;)
Vad heter hennes syskon? william, amanda 
När träffades ni senast? Just nu
Hur träffades ni första gången? Hon började i min klass
Vad går hon i för sporter? Ridgning
Vad brukar hon göra på helgen? Vara med mig (a)
Vad brukar hon göra efter skolan?  Det är väl olika
Har ni kramats? Självklart
Har ni pussats? Absolut
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jarå
Har hon fräknar? Nej
Har ni kollat på film någon gång? Gör det nu
Har ni sovit i samma säng? Många gånger
Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha det kan man säga
Har du sett henne gråta? Mh :/
Har hon sett dig gråta? Ah
Vad ska ni göra i sommar? Utomlands, kompisar, chilla, bada, grönan ALLT
Hur länge har ni varit kompisar? snart 7 år
Har hon svikit dig någon gång? Vi har sviktit varandra..
Har ni pratat i telefon någon gång? Haha såklart
Kommer ni vara kompisar om 10 år? Ja föralltid
Älskar du henne? Det är klart!
... Och sist, vad heter din bästa vän? Sarah Carlsten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0