Jag saknar dig

Jag saknar en vän.. En speciell person som alltid kommer vara speciell i mina ögon. Hon & jag gjorde verkligen allt tillsammans, på så kort tid fick vi ihop så många sjuka minnen tillsammans. Kan inte ens förklara allt vi gjorde, då skulle jag nog behöva sitta och skriva en hel bok. Men som sagt vi hade det så j*vla kul och var så tajta..

Men en dag vet jag inte vad som hände, vi bara slutade vara och snacka med varandra. Vad berodde det på egentligen? Kommer alltid undra vad det var som hände. Nu har det gått ritkigt långt tid sen vi träffade varandra och var. Varje gång du har frågat om vi kan träffas har jag sagt att jag inte kan, nu när jag tänker efter så känner jag mig så dum, förlåt för att jag har vart så dryg mot dig, ångrar det verkligen.

Det jag vill komma fram till är att du var verkligen en stor del i mitt liv och det är du fortfarande. Jag hoppas vi ses snart igen..

Jag saknar dig Elin Jarleman ♥










Kommentarer
Postat av: alva

sv : ja visst :)

adda min msn så fixar jag den i veckan ! <3

2010-04-16 @ 19:31:28
URL: http://moaochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0