Huvudvärken är tillbaka..

Kom hem för ett tag sen, riktigt skönt faktiskt..
Det var skit fint väder idag, solen lyste ju som bara den! Lite tråkigt att det blåste bara men annars var det okej. Dagen idag var ganska lugn och lätta lektioner och det dära, Sarah var inte i skolan idag, hon var sjuk så det var tråkigt. Stackare! 

När jag hade slutat drog jag till min syster snabbt igen, skulle hämta lite saker. Sen drog jag hem, orkade inte gå ut och göra ngt även fast vädret var som det var så frös jag. När jag kom hem kände jag att min dumma huvudvärk börjar komma tillbaka, som ni vet så har jag ju vart sjuk ganska länge på lovet så jag sa till pappa att känna min panna så gjorde han det så visade det sig att jag hade lite feber =(
Buhu.. Vill inte sitta hemma och va sjuk, det har jag gjort tillräckligt. Men den här kvällen måste jag ta det lugnt även om jag vill eller inte.

Aja nog pratat om det nu ska jag sluta babbla för fall jag skriver ännu mer så kommer mitt huvud sprängas när som helst, gosh jag kommer gå under.. Ska ta en alvedon nu.




två bilder på mig från igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0