Har tråkigt!



Om dig:
Vad heter du? - Marilyn Sandberg
Hur gammal är du? - 14
Hur lång är du? - Typ 1,57 eller 1,58
Hur mycket väger du? - Ingen som helst aning
Vilken hårfärg har du? - Mörkbrunt
Vilken ögonfärg har du? - Grön, bruna
Är du nöjd med ditt utseende? -Ibland =).
Vill du ändra något angående ditt utseende? - Jag vill ha längre hår!

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - Nrj inte just nu :)
Är du kär? - Mjae
Har du någon på G? - Nope
Har du strulat? - Japp
Är du olyckligt kär? - vene
Är du oskuld? - Ja

Mat/dryck:
Favorit mat? - Tacos haha!
Äckligaste maträtten? - Blodpudding.. Usch!
Äter du mycket/ofta? - Haha godis det bästa som finns..
Vilken är din favorit läsk? - Cola typ
Favorit energidryck? - Redbull eller powerking!
Gillar du sushi? - Usch jag hatar det!

Känslor/tankar:
Är du lycklig? - Japp det är jag
Har du haft självmordstankar? - Förut, men jag vill inte dö precis.
Har du försökt ta livet av dig? - Nej!
Tänker du ofta på döden? - Nej det gör jag inte
Är du avensjuk på något/någon? - Nja
Tror du på gud? - Nope
Vill du leva eller dö? - Leva helt klart

Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Sarah Carlsten
Varför är hon/han din bästavän? - För att hon är hon =)
Älskar du hon/han? - Såklart jag gör
Hatar du någon just nu? - Det kan man säga
Vem hatar du? - Pff, det är många
Har du många vänner? - Ja det har jag väl
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - Har kontakt med dom flesta!

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Beror på
Pojkvän eller kompisar? - Kompisar, dom är viktigast.
Kissie eller Kenza? - Kissie
Facebook eller msn? - Facebook (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://liaofsweden.blogg.se/2010/april/har-trakigt.html#comment härmar dig med dina svar för de mesta.. tööönt-.-

2010-04-27 @ 18:59:57
Postat av: Abdirahmanseline

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-06-30 @ 07:25:44
URL: http://abdirahmanseline.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0