Fråååågor



Bor du i villa eller lägenhet? Har alltid undrat
Svar: Jag bor i villa! Där fick du svar =)

Hur lång är du?
Svar: Det var ganska så länge sen jag mätte mig men sist jag mätte mig var jag 157, kortis!

Vart köpte du din NY keps? :)
Svar: Om ni läser noga, Stadium fortfarande.

Var har du köpt din skinnjacka? Puss <3
Svar: Det var ganska längesen så jag kommer faktiskt inte ihåg... Puss! 
 


marilyn! :) Kan inte du lägga in en gammal video på dig och sarah tjulander? och en fråga, hur kan det va så att ni har glidit ifrån varandra och inte är lika mycket.. :(<3
Svar: Jag har ingen video på youtube just nu så jag kan fixa det till någon annan gång. Vi har inte glidit ifrån varandra? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var e din vita halsduk ifrån?:P

2010-04-06 @ 22:30:38
Postat av: elin

vet du något bra sätt att tjäna besökare på? =)

2010-04-07 @ 00:11:50
Postat av: Anonym

ni är ju inte lika mycket som förut..tråkigt

2010-04-07 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0