Enligt mig!



Att vintern snart är borta! Hur skönt är inte det?.. Att sommaren är påväg och att man slipper frysa tårna av sig efter tio minuter när man har vart ute. Hiss för att sommaren snart är här!



American pie filmerna ;) Whie. Dom är så bra, kan inte sluta skratta när man ser dom, Tummen upp!



Justin bieber! O-m-g... Så j*vla snygg & bra. I början hatade jag verkligen han, tyckte att hans röst var för tjejig och hela han va ful.. Men sen började jag lyssna mer och mer på hans låtar och alla sa att han va så himla bra och till slut tyckte jag detsamma! Skulle göra vad som helst för att få honom! (a) Men vem skulle inte det?..







Att vara sjuk! Jag har ju varit sjuk ganska länge, och det är extra tråkigt att jag var det på ett lov. När det var soligt ute och som varmast så låg jag inne och kollade på filmer och visste att alla andra var ute och gjorde massa grejer, nejnej inte kul.... Diss för det!

♦ Kissie Varför gillar vissa hennes blogg egentligen? Visst alla får tycka olika men jag har aldrig gillat hennes blogg, eller ett tag förut gjorde jag det. Men sen blev den bara tråkig. Om jag ska vara ärlig tycker jag Dessies & Paows är mycket bättre, Nej diss för kissie ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller med dig om Kissies blogg.. :)

2010-04-07 @ 12:26:17
URL: http://jenniferhammarberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

justin är sjukt ful, ser ut som en jävla 12 åring

2010-04-08 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0