Dumma snö...

Godmorgon! Vaknade idag och såg massa sms ''det snöar'' kolla.. Trodde alla drev men det var tydligen sant, när jag kollade ut var det fullt med snö ute och det snöa. Blev riktigt sur! Det är fan april och jag tycker inte det ska snöa vid den här tiden... Mår inte bättre idag kan jag säga, känner mig helt snurrig och har fortfarande världens huvudvärk. Jag har snart vart såhär i en hel vecka.. Skulle egentligen gått ut och träffa Nevine och några och åka någonstans men eftersom att jag mår såhär så pallade jag verkligen inte. Så Nevine kommer hit till mig lite senare istället =) Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka bli helt frisk på något sätt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0