Borta bra hemma bäst

Hej på er!

Idag så drog jag och Sarah till farsta, fikade lite och kollade i affärer. Det var så sjukt skönt väder ute så det nästan var för varmt att gå runt där! Men vi var där ett tag iaf, hittade en tröja och lite småsaker.. Sen på hemvägen spelade vi in lite sjuka filmer som ni kanske får se sen (hehe pinsamt) Och lyssnade på musik. Vi drog hem till Sarah för att hon skulle packa lite, bestämde att hon skulle sova hos mig. Vi har sovit hos varandra flera dagar nu, klarar oss inte utan varandra!
Sen så tog vi bussen till Trångsund och käkade på sushi resturangen, inte susci dåra men det fanns annat, gott! Och sen drog vi hem till mig och har duschat, Sarah sitter och pluggar lite spanska och jag bloggar för fullt. Märker ni oxå att jag skriver på lite annorlunda sätt nu? Texten åt sidan och rak text, lite omväxling haha.

Aja här är bilder från idag =)






bjuder som fan. SUCK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0