BILDBOMB

Hej sötnosar! Orkar inte berätta om gårdagen, men jag mötte i alla fall Nevine på kvällen och sen sov jag där & vi hade det trevligt! Vaknade runt tio och så fixade vi oss, sen kom Ida & så tog vi tunnelbanan till stan. Där gick vi i gamla stan och kollade lite. Sen tog vi tåget tillbaka till skogås och mötte upp Romina, Becka, Nicole & Jenni. Alla vi drog till mossen och chillade där lite haha =) Sen drog vi till Nicklas & jag mötte upp Sarah så kom hon oxå. Sen va vi bara lite, gick till edbo för att värma oss och tog lite kort. Sen gick vi hem till Nevine och jag hämtade mina saker och sen så skulle jag och Sarah hem till mig men jag kom inte på bussen för min mobilbiljett funkade inte så vi fick gå...! Är hemma nu i alla fall och vi ska snart ner och äta ngt. Men först får ni lite bilder från dagen och lite senare kommer två filmer oxå! Puss


Nicklas, Nevine, Ida, Jag & Sarah


Jag, Nevine & Sarah


Jag & lite av Sarah!


Jag & Sarah, Love you!


Haha Nicklas & Robin!


Nevine & jag, älskar dig!


Ida, Jag, Nevine & Sarah


Nevines rätta jag :D såååå söt!!


Haha Ida, Sarah, Nevine & Jag!

Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sötnosar alla 4:a (A) <3

Puss

2010-04-02 @ 22:52:34
URL: http://jenniu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0