yes



Har sett din hår när det inte är plattat, och det är ju jätte lockigt men hur gör du för att det ska bli så platt och håller sig så platt? Har du något speciellt elr?:)<3
Svar: haha saken är den att jag gör ingenting, jag plattar det bara varje morgon innan jag drar ut och sen håller det sig inte alltid faktiskt.. eller inte ofta. Det beror på om det regnar eller inte, eller om det är fuktigt då håller det sig inte, men om det är sol då brukar det hålla sig :)

Hej, kommer du aldrig blogga på mwss mer, tacksam för svar ♥
Svar: nej inte vad jag tror nu, jag har ju den här bloggen.

Är du typ arg på mig eller?:(<3
Svar: vem är du :) ?

tycker du hon på owss.blogg.se är jobbig?
svar: Ja lite faktiskt, hon gör ju nästan allt som jag gör & har nästan samma design

din fina text på din header, vart fixar du den? :)
Svar: inte jag som gjort

fin header!! har du gjort den själv?:D
svar: nu kan ni sluta fråga om jag har gjort min header själv, för jag har sagt det många gånger att jag inte har gjort den själv, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0