uuuuupdate

Haha det verkar som om ni gillar dessie mest, sen paow och sist kissie, men jag håller faktiskt med er! på ''dagens fråga'' ;) !

Iaf, jag har nyss dushat.. skit skönt hah :d ska väl fixa mig lite snabbt snart och sen dra till sötnosen sarah som tjatar sönder mig, eller ska nog fixa mig där har vi ju bestämt. men lixom papi kan inte köra mig JUST NU? och ja vill åka nu :o så det menas att jag måste ta bussen, utan smink och lockigt hår!? hm ja tvivlar :/ goooosh :o aja hörs där om jag ngn gång kommer dit (a' kisses

Men innan jag åker till sarah måste jag iaf..

 Torka håret...
 Packa väskan
 välja kläder :o
 sist men inte minst, äh inge mer typ, heh (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0