update just for you :) ..

Nu så ska jag duscha & göra mig i ordning och lite så.. sen kanske jag drar till vällingby och möter emma & elin, får se om jag orkar helt enkelt, det är ju trotsalt ganska så långt att åka.. så ja vi får väl se hur jag gör, annars tror jag bara att jag stannar hemma & åker till stan med elin imorgon istället :)

___________________________________________________________________________________

Och alla här ska väl till club glamour hoppas jag ;) ? om inte.. köp din biljett redan nu, innan dom tar slut!


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Heej:)

vem är det som har gjort din header?

kostade det ngt?

skulle vara jätte snällt om dd kunnde svara:)

2009-10-16 @ 19:27:02
URL: http://linntedenmark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0