Svar på tal


är du o sarah ovänner eller :S ni träffas aldrig o i dendär bloggen så skrev du att namnet passar nt har det hänt nåt ? svara tack!

Svar: brukar inte svara på kommentarer och så, men eftersom att det är så sjukt många som undrar och frågar här på bloggen och pea osv så känner jag att jag måste svara. Vi bråkar inte, och nej vi träffas knappast men finns ingen tid om man säger så... elller det passar inte för båda alltid, och det är så tråkigt. För du sarah t, älskling du vet att jag saknar dig mest i hela världen. Och anledningen till att jag bytte bloggnamn och inte ville byta namn var för att jag ville heta hela mitt namn, alltså ''marilynsandberg'' heter ju fortfarande mws på pea ;) hah låter som värsta pea nörden just nu, men där fick du svaret iaf! Puss


Kommentarer
Postat av: rawa

haha tack för du svarade ;) <3

2009-10-14 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0