Svar på lite frågor.



har dualdrig färgat ditt hår? eller tonat?? är det sant verkligen?:O
Nepp det har jag faktiskt inte ! och som jag känner nu skulle jag kanske inte ens våga det nu, tänk om det blir missfärgat, nej så vill ja inte ha det :O så 100 % äkta :)

jag har alltid undrat, så jag känner att jag måste fråga nu :D
vad har du för storlek i dina jeans tights och i tröjor? älskar din blogg:)
haha fråga på du bara ;) ! hm .. det är olika, men har xxs i mina jeanstights & i tröjor xs. Aw, gulligt sagt ! puss på dig

vad heter sarahs blogg?? :)
vet inte vilken sarah du menar,så kan tyvärr inte svara på det :)

hon kan ju drömma om att jag e hennes älskling -.-
HAHAHA vi drev med det dära, bara för att vi dissa dig i stan :'d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0