Rörigt inlägg?

Åh gud mina besökare bara stiger och kommentarerna blir bara mer och mer, jag älskar er ! har jag någongång sagt det? hehe :'d

Iaf, känner för att tvätta bort mitt smink snart så ska nog göra det och sen kolla på tv, typ svt skulle paow vara med i? kanske ska kolla lite, vill se om hon är lika tyst som hon var på tv8? ;) hah, ah får se. Ska nog inte lägga mig så sent idag heller eftersom ska åka till min mamma rätt tidigt imorgon och hämta lite saker ochsådära, sen till stan och möta sarah, OMG VI SKA KÖPA VÅRA KLÄNNINGAR TILLS PÅ LÖRDAG, IIIH :') vi vet nästan vilken men thats a secret! ;$ vilken färg tror ni att vi ska ta?


old pic, but i love it :)))


Kommentarer
Postat av: Sarah sötnos

smsa mig gumman

2009-10-29 @ 21:44:38
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Sarah sötnos

jag kom på det älskling! Men måste gå lägga mig.. Har typ feber.. MÅSTE ORKA MORGONDAGEN!!

Love you<3

2009-10-29 @ 22:28:38
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0