Jag erkänner att jag är kär... i skorna!


___________________________________________________________________________

imorgon är det fredag och sen nästa lördag är det dags för glamour! Visst det är ett tag kvar.. men jag och sarah c har inte ens köpt kläder eller biljetter (än!!) det kallar man verkligen stressigt, jag är en sån som lixom vill ha klart saker långt i förväg, riktigt långt i förväg dvs!

Men nu till saken, vad ska vi ha på oss?.. det är rosa vitt tema för tjejer, men vi har absolut ingen aning, jag såg en skit snygg vit klänning i stan för ngn dag sen, och det är ju ''glamour'' tema och den passade perfekt, men frågan är. Ska man verkligen ha en klänning? och sen kommer man till skor.. jag vill ha höga klackar! Aldrig att jag åker dit utan klackar, jag menar.. man kan väl inte ha vanliga ballerina? Eller inte jag iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0