Oh yes we love it

Som sagt, imorgon är det ju såklart fredag och det betyder...!
 
åh jag älskar att lägga in den där bilden på bloggen heh, har ju gjort det ett antal gånger nu, men iaf (y' fredag betyder - kärlek! Man behöver egentligen inte göra något så speciellt, fredagar är ändå fredagar och då kan inget gå snett lixom :d eller ah.. oftast? :'o typiskt bara att veckan som kommer så börjar skolan igen, *ångest på hög nivå* jaja det ska vi inte snacka om nu då blir vi bara deppiga, och det vill vi ju inte (a'

mhm, vad ska ni göra imorgon fredag då? Själv har jag inte så mkt, ska bara träffa min älskling sarah sååååklart, vi ska gå runt i stan och sådära, sen mot kvällen får jag se vad som händer. tar det säkert bara lugnt eftersom att på lördag är det andra bullar hah :'ddd fan vad kul det ska bli!


asså njut bara av låten, skiiit bra :$



Kommentarer
Postat av: <3

Var har du köpt din rosa/blåa randiga tröja?

2009-10-30 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0