My day

hej sötnosar :d kom hem för kanske tio minuter sen. Runt två tiden tog jag och sarah bussen till trångsunds centrum och mötte calle och felix, hihi. Vad gjorde vi? typ inte så mkt först, men senare åkte vi till älvsjö och typ årstaberg :o fråga inte varför heh, men sarah kunde som sagt inte va länge.. men vi ville inte att hon skulle gå så vi fördröjde en timme eller två ;$ aja, efter det tåg jag tåget själv in till stan och mötte upp elin, åh gud vad jag har saknat henne! vi var bara en snabbis för jag behövde typ åka hem och äta..

 förresten kul att så många tycker jag och sarah var lika på bilden! :)


jag älskar dig elin :) <3


Kommentarer
Postat av: ELIN JARLEMNA

älskar dig med marilyn

2009-10-29 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0