Min dag!

Hej sötnosar! hemma nu, jag och sarah drog in till stan som sagt :d och så gick vi in på ohio, där vi faktiskt hade bestämt att vi skulle köpa våra klänningar.. bestämt vilken och lalala.. när vi kommer in så är dom så klart slutsålda? gissa vilka som får D A M P, haha så ah.. vi går runt halva stockholm i varje butik och hittar ingenting :/ men vi behövde verkligen ngt så det fick bli en rosa igen :) den är lite stor så man ska ha ett skärp till, skit fin faktsikt, eller ja helt okej (a'
efter det tog vi tuben till farsta och jag köpte foundation och sarah lite andra småsaker, så fikade vi oxå. sen hände det inte så mkt mer, jag drog hem och sarah drog hem, vi måste ladda upp för imorgon! woooho :'d

och bilder får ni om ett tag när typ sarah loggar in på datan? för hon har dom på sitt minneskort :)


Kommentarer
Postat av: anonym

känner du emma ?

2009-10-30 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0