Marilyn är sur!

Jag orkar inte åka tåg till globen & sarah kan inte bli hämtad kvart över fyra.. för det är då som min papi ska köra, hon kan bara bli hämtad fem. Så nu vet ja inte vad vi ska göra, ska jag gå runt och vandra där på stora globen helt ensam ? eller ska jag tvingas ta tåget , orka åka kommunalt, inte vad jag känner nu iaf. Woho är verkligen på toppen humör just nu (y'

jag är oxå sur för att jag inte har fått min vinterjacka än som jag ska få snart, jag fryser? ÅÅÅÅH, blä ingen bra start på dagen, snart ska jag iaf börja fixa mig, OM jag orkar. aja hörs snart, känner att jag är på blogghumör iaf, skönt för er va?


Kommentarer
Postat av: evelina

fin header!! har du gjort den själv?:D

2009-10-24 @ 13:53:25
URL: http://evelinalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0