Känner för att skriva om allt & inget

Yes, ni vet ju vad söndag betyder för dag? Det betyder sarah-och-marilyn-chill-dag, sarah you know what im talking about ;) när man bara ska gå runt i myskläder och inte stressa eller någonting alls, det är så söndagar ska vara :) visst nu är det lov och så, men ändå! det är bara så skönt.

sarah kommer förmodligen hit till mig snart och vi ska bara ta det lugnt, sen mot kvällen typ dra ut? :'d hoppas att hon kan sova här. Isf kommer faktiskt söndagen bli lyckad. Tänk att även söndagar kan kännas bra, det trodde jag aldrig? menmen, vad ska ni själva göra idag? vet att det typ inte är någon som svarar på sånt i kommentarerna, men man kan alltid försöka! nu ska jag leka lite med min lillebrosa och faktiskt va social, han fyller ju år som sagt, så en timme mer eller mindre skadar inte :) ni får ha det så bra så slänger jag säkert in ett inlägg snart igen. gooosh, känner verkligen vilket blogghumör jag är på, men har vart det dom senaste två dagarna, tummen upp för mig (y'


hihi me like this picture :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg och kommentera!

2009-10-25 @ 18:27:38
URL: http://izzuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0