Its friday!

Hemma nu! Skulle vart med emma idag men det blev inte så.. Skoldagen idag var helt okej, men väldigt seeeg!.. tråkiga lektioner och sådära. HAHA juste måste bara berätta en grej, idag kom det typ 15 st från spanien, typ 94:or..? till våran skola, och ska typ vara där hela veckan och göra jag vet inte vad och så haha =) så går jag & sarah och några andra fram till dom och börjar snacka, ''jag som kan så bra spanska'' så skakar dom hand och tar kort med oss och allting! Skit kul faktiskt, ni fattar säkert ingenting, men verkligen sjukt kul om ni hade vart där. Dagens roligste, hahaha :) kanske inte så viktigt att läsa om men kände bara för att skriva lite ni vet (a) nu ska jag äta något och därefter plugga lite no! Prov på måndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0