Imorgon den här tiden!

Sitter och käkar lite godis nu :d haha muuums, men det är faktiskt fredag idag så det är tillåtet (y' orkade verkligen inte kolla på idol nu ikväll, haha ''orkar'' inte. men ah, ska kolla på röstningen typ tjugo i elva iaf? för nu har jag andra saker för mig :) måste fixa saker tills imorgon, ska dra till sarah runt fyra och så fixar vi oss där, niiiiice såklart :'d hihi nej men nu måste jag slita mig från datan och göra..
Leta efter snygga skor..
 Dusha, raka benen osv..
 smörja in mig med brun utan sol :)
 noppa ögonbrynen.

haha säkert ngt mer som jag har glömt just nu :$ iaf, heh känner att jag alltid är upptagen! men aaaaah, ni får fyra vackra bilder från idag, så hörs vi om ett tag igen när jag är klar? :)


i väntan på tåget, har man tråkigt så har man :')


inne på typ monki? usch för bilden -.-' menmen orkar inte bry mig hiih :d


våra klänningar, asså vet dom ser iiinte fina ut på bilden, men i verkligheten plus ett skärp är dom skit fina :)

tummen upp (y'


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart köpte ni kläningarna?

2009-10-30 @ 22:41:56
Postat av: Anonym

vart köpte ni klänningarna?

2009-11-01 @ 10:19:37
Postat av: ida.

den är finare på dig än på sarah, inte för att ara taskig :P

2009-11-01 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0